![]() |
|
КОРОТКОСТРОКОВІ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
|
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Основна мета полягає у формуванні потреб професійного розвитку, підвищення професійної культури та педагогічної майстерності на умовах засвоєння технологій самоорганізації педагогічної діяльності.
Основні завдання полягають у:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Модуль 1. Педагогічна майстерність як фахова компетентність.
Модуль 2. Компетентнісно-орієнтований підхід – основа сучасного освітнього процесу.
Модуль 3. Використання інтерактивних технологій у педагогічній діяльності викладача.
У результаті вивчення слухачі мають:
знати:
уміти:
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення цифрової компетентності науково-педагогічних працівників шляхом ознайомлення їх із сучасними інформаційно-комунікаційних технологій.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Результатом засвоєння програми є:
знання
уміння:
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Результатом засвоєння програми є:
знання
уміння:
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Результатом засвоєння програми є:
знання
уміння:
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна, дистанційна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання тренінгових технологій навчання.
Завдання тренінгу:
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Актуальність використання тренінгових технологій для активізації навчання студентів.
2.Використання тренінгових технологій в навчальному процесі.
3.Тренінгові технології у позааудиторній роботі.
4.Особлива роль тренера в тренінгових технологіях навчання.
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі навчальних закладів повинні:
знати: сутність поняття «тренінг»; класифікацію та види тренінгів, етапи організації і проведення тренінгу; сутність, види, принципи організації і проведення тренінгу; роль викладача при проведенні тренінгів;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес тренінгові технології навчання; на основі запропонованих моделей розробляти власний work-shop; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення тренінгу;
використовувати: запропоновані методи тренінгу в навчальний процес зі свого курсу.
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Результатом засвоєння програми є:
знання
уміння:
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – дистанційна, очна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання ділових ігор.
Завдання тренінгу:
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Ділові ігри в системі інтерактивного навчання
Ділові ігри в системі тренінгів
Історія виникнення та розвиток ділових ігор на сучасному історичному етапі
Визначення ділової гри
Сфери застосування ділових ігор
2.Класифікація і види ділових ігор
Класифікація ділових ігор
Міні-тренінги
Ситуаційні ділові ігри
Діалогові ділові ігри
Інноваційні ділові ігри
Стратегічні ділові ігри
Бізнес-симуляція
Рольові ділові ігри. Паратеатр
3.Методика проведення і конструювання ділових ігор
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі навчальних закладів повинні:
знати: сутність, види, принципи організації і проведення ділової гри; класифікацію та види ділових ігор, етапи організації і проведення ділової гри; роль викладача при проведенні ділових;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес запропоновані ділові ігри; на основі запропонованих моделей розробляти власну ділову гру; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення ділових ігор;
використовувати: запропоновані технології ділових ігор в навчальний процес зі свого курсу.
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – дистанційна, очна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання кейсів.
Завдання тренінгів:
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Теоретико-методологічні аспекти кейс-методу.
Концептуальні аспекти кейс-методу.
Категоріальний апарат кейс-методу.
2.Методика створення кейсів.
Збір та обробка матеріалів.
Порядок написання тексту кейса.
Порядок написання методичних рекомендацій до кейса викладачу та студенту
Легалізація.
3.Методика навчання за кейс-методом.
Організація самостійної роботи студента над кейсом.
Організація роботи над кейсом в аудиторії.
Методика оцінювання роботи студентів над кейсом.
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі вищих навчальних закладів повинні:
знати: сутність кейс-стаді як інтерактивного методу навчання; класифікацію та види кейсів, етапи організації і проведення занять із застосуванням кейсів; роль викладача при проведенні кейсів;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес занять із застосуванням кейсів; на основі запропонованих моделей розробляти власний кейс; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення кейсів;
використовувати: запропоновані технології кейсів в навчальний процес зі свого курсу.
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – дистанційна, очна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання активних методів навчання.
Завдання тренінгів:
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Актуальність впровадження інтерактивних методів навчання.
Розвиток альтернативних методів навчання – потреба часу.
Переваги інтерактивних методів навчання.
Для яких дисциплін можна застосовувати тренінгові методи?
Які методи навчання можна віднести до інтерактивних?
2.Проблеми впровадження інтерактивних методів навчання в українській вищій школі.
3.Розвиток викладацької майстерності при застосуванні інтерактивних методів навчання.
Творче навчання чи викладацька бездіяльність?
Порівняльна характеристика класичних і посткласичних методологій.
Вплив методу аналізу ситуацій на формування соціально значимих якостей фахівця.
Впровадження інтерактивних методів у практику діяльності вузів.
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі вищих навчальних закладів повинні:
знати: сутність поняття «інтерактивне навчання»; класифікацію та види інтерактивних методів, етапи організації і проведення ділової гри; сутність, види, принципи організації і проведення ділової гри; роль викладача при проведенні ділових ігор та кейсів;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес один з методів інтерактивного навчання; на основі запропонованих моделей розробляти власну ділову гру та кейс; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення ділових ігор;
використовувати: запропоновані технології ділових ігор та кейсів в навчальний процес зі свого курсу.